Vikings Elite
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Vikings Elite

Forum for medlemmer af alliancen V.E og dens wing i Ogame
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Ansøgning
Ansøgning EmptyTirs Nov 24, 2009 11:27 pm af red man

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 Ansøgning

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
dalmon
Gæst




Ansøgning Empty
IndlægEmne: Ansøgning   Ansøgning EmptyLør Okt 24, 2009 3:29 pm

Ingamenavn:

Dalmon

Normal highscore og points:

Rang: 149
Point: 16.130

Flåde highscore og points:

Rang: 323
Point: 90

Onlinetid om dagen(ca.):

Svært at sige men har altid en side åben når min computer er tændt så er vel på 10gange om dagen af et par min

Hvorfor denne alliance?:

Først og fremmest fordi alliancen kræver aktive spillere. Dernæst fordi alliancen er placeret så det er en defensiv fordel at være en del af.
Og den alliance jeg er i nu er mere eller mindre "død" var bare en jeg joined for at være i en Smile men de folk der er i den nu er ikke aktive og der sker aldrig noget.

Andet:

Jeg er MINER, og dermed er jeg ikke den store flåde ekspert. Har dog spillet i en del, og dette "nye" univers med ændrede funktioner og spilsystem ser meget mere udfordrende ud end de "gamle". Der er mere lighed mellem spillerne, og, tror jeg, færre der snyder med bots endnu.
Som sagt er jeg miner og det holder jeg enlig meget af holder mig lidt til mig selv, men hvis alliancen kommer under angreb kan jeg bidrage men råstoffer eller hurtigt få bygget en flåde op til angreb.

(har 5planeter regner med nummer 6 om 2ugers tid)
Tilbage til toppen Go down
red man
Admin



Antal indlæg : 184
Join date : 21/09/09

Ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning   Ansøgning EmptySøn Okt 25, 2009 9:01 pm

har sagt du bare skal søge ind Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://vikingselite.danskforum.net
markvart
Gæst




Ansøgning Empty
IndlægEmne: Ansøgning   Ansøgning EmptyMan Nov 23, 2009 11:35 pm

Markvart

Plads 111

42000 poins

Flåde

Plads 120

548 poins

Jeg er rimelig ny i Ogame er mit første univers med er jeg meget aktiv og har spillet i 3 måndere nu, så jeg har meget at lære i nu, måske fra jeres allinace Wink
Jeg er har lidt af hvert flåde og miner 5 planeter og har forsket mig til en plads 71 point 105 ind til nu Smile
Jeg søger ind til WARRIOR KNIGHTS fordi i er en stærk alliance med aktive spillere skal man jo være for at komme til top og en meget mere sikker alliance. Hvor de i min nuværene alliance er meget inaktive og komme ingen steder og jeg vil hurtigst mulig ind på top 100 og jeg er godt på vej.
Tilbage til toppen Go down
Megatron

Megatron


Antal indlæg : 370
Join date : 21/09/09

Ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning   Ansøgning EmptyTirs Nov 24, 2009 1:51 am

Dine planeter er lidt skidt placeret. Men ellers lyder det da okay. Du har ganske vidst ikke den store erfaring, men det kan du jo få og lære hvis det er. Men godt at du er meget aktiv, det er en af de ting som vi vil have. Men da det ikke bare er et tagselv bord. Så stiller vi også krav. Vi er en top ally, så derfor forventes der også mere af vores members.

Du skal være aktiv, og du skal deltage på vores chat room. Du skal deltage på vores forum, og deltage i både at bruge og opdatere GT. Og at du sefølgelig kan arbejde sammen med os andre. Det jer er ikke en EGO alliance, her kommer alliancen før dig. Det vil sige at du ikke bare kan køre dit eget spil. Men at du skal deltage aktivt. Er det noget du kan leve op til ? Det ville da i hvertfald forbedre dine chancer for at komme ind her.

Og som ny, skal man både vise at man er TRO over for WK, og yde lidt for accept fra andre ally members. Vi
kan give dig rigtigt meget, og forme dig til en god spiller, men det kræv så også at du vil vise noget, og arbejder dig frem, både i points, flåde og forskning.
Tilbage til toppen Go down
Markvart
Gæst




Ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning   Ansøgning EmptyTirs Nov 24, 2009 2:47 am

Hej Megatron

Jeg er aktiv i den alliance jeg er i nu. På forumet er jeg også meget har jo meget jeg gerne vil vide, og jeg deltager i de forskellige emner der er.
Mine planeter har en dårlig placering så er det jo godt at jeg kan få 3 mere så de blive placeret et bedre sted.
Jeg arbejder på at komme frem. Nu er der også ved at blive produkceret mere flåde nu, har jo kostet noget at forske.

Det må du meget gerne uddybe lidt?
(Og som ny, skal man både vise at man er TRO over for WK, og yde lidt for accept fra andre ally members)

Hvad er GT : Deltage i både at bruge og opdatere GT.
Tilbage til toppen Go down
Megatron

Megatron


Antal indlæg : 370
Join date : 21/09/09

Ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning   Ansøgning EmptyTirs Nov 24, 2009 4:57 am

Hay igen. Ansøgning Fresse

Nu var det ikke for at kritisere dine planeter, men 3 styk i G4 i samme system, er stratetisk ikke godt
placeret. Men ja, godt du kan kolonisere flere planeter. det vil da hjælpe. Men du kan lave flere end 3,
hvis du bare har resurser nok til de høje lvl Astro.

Det med at være tro, mener jeg at vise at man ikke bare er med på fri hjul, og er i ly her. Så at man
arbejder for alliancen og viser at det er det man vil. Som top ally, kan vi godt stille højere krav end
andre alliancer. Og med accept, mener jeg at nye altid skal bevise deres værd, og vise ally members
at de er til at stole på.

Men der er noget jeg ikke helt han forstå, du skriver du er helt ny i dette game, og kun har gamet her
i andromeda. Men der er nogle ting som ikke helt stemmer overens der. For det første, så er du enten
meget dygtig, og har en stor viden. Siden du allerade er så godt placeret, både i points, flåde og forsk.
Og du har overlevet godt i det tidsrum, med så mange raidere som er nu. Det er sku godt gået af en ny
spiller som lige er startet med ogame, hvis jeg kunne have gjort det samme, havde det været nice.

Jeg siger ikke at det ikke kan lade sig gøre, men det får da lige en til lige at lurre lidt. Og jeg får da den
tanke at du kender lidt mere til ogame end du lige skriver her. Nu nævner du også at du vil kunne bygge
3 planeter mere ? kunne godt tyde på at du vidste fra et andet uni at der kan man bygge 8 til 9 planeter.
Men her i Andromeda, kan du få 11 måner, mere er ikke realistisk, men i teorien, kan du få så mange du vil have her.
Tilbage til toppen Go down
Markvart
Gæst




Ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning   Ansøgning EmptyTirs Nov 24, 2009 1:15 pm

Hej igen...

Den er sgu god nok Megatron, jeg er ny og jeg lyve aldrig og siger altid mig mening.
Tak for de fine ord, jeg har også lært på den hårde måde, har da også tabt noget fordi jeg er ny, så er det jo bare op på hesten igen og af sted det gå bounce
At jeg er kommet så langt. Jeg spille meget så kommer man jo fremad Smile Jeg har været meget på google og har læse meget om ogame, der har jo været meget tid når jeg har været online fx ogame, og jeg er i en alliance nu der har jeg også fået en masse svar..
Tro over for WK, jeg går gerne i krig skal bare lære noget mere om det så den ikke er væk med det samme, kan jo ikke bruge speedsim til alt, men det hjælper en ny som mig.
En alliance uden større flåder er jo ikke en stærk alliance som folk har respekt for Smile
Tilbage til toppen Go down
red man
Admin



Antal indlæg : 184
Join date : 21/09/09

Ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning   Ansøgning EmptyTirs Nov 24, 2009 2:35 pm

hej godt at se du skriver på forummet Smile

kender du nogle andre som har spillet du har hørt det med 8 planeter fra ??? eller har du læst det på google for det står i nogle guides

og du ligger godt og vi kan godt bruge nogle flere aktive medlemmer Very Happy

hvor man ligger sine kolonier kommer an på hvilken stil man spiller

ses har time Smile
Tilbage til toppen Go down
https://vikingselite.danskforum.net
Markvart
Gæst




Ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning   Ansøgning EmptyTirs Nov 24, 2009 6:57 pm

Kendet en som har spillet Ogame, det var ham der fik mig til at spille Ogame men han spille ikke mere. Han gider ikke mere han har ellers spillet meget, det er der ikke noget at gøre ved.
Om jeg har høre det fra ham ellers læst det på google kan jeg ikke huske.
Er det plads til mig i jeres alliance?
Tilbage til toppen Go down
Megatron

Megatron


Antal indlæg : 370
Join date : 21/09/09

Ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning   Ansøgning EmptyTirs Nov 24, 2009 7:38 pm

Vi vil gerne give dig chancen, og med vores nye regler. Som er lavet pga, nogle uheldige
episoder med nogle spillere, har vi måtte tænke nyt. Det du gør, er at du laver en ansøgning
til vores wing, når du kommer ind i vores wing, så har du 1 uge til at vise aktivitet, stigning
af points, samt sammenarbejde med vores wing. Klare du det godt, vil du komme op i vores
main alliance. Du kan godt kalde det en try periode. hvor vi vudere dig.
Tilbage til toppen Go down
Markvart
Gæst




Ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning   Ansøgning EmptyTirs Nov 24, 2009 9:38 pm

Jeg syntes nu det er en skam at jeg skal igemmen jeres WKW nu hvor i selv skriver at personer som er oppe i top 300 skal skrive til WK confused
Jeg skal forlade mine alliance og gå ind WKw som har meget større risiko for at blive angribet når man er i den Sad
Så kan vi ikke snakkes ved om en uge, så jeg jo kommet længere, syntes nu det er en skam........
Tilbage til toppen Go down
red man
Admin



Antal indlæg : 184
Join date : 21/09/09

Ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning   Ansøgning EmptyTirs Nov 24, 2009 11:27 pm

hmm pt. har jeg ikke nogen kommentar ud over jeg har været fræværende idag og har ikke kunnet følge med men skal lige snakke med de andre om det ansøger Smile

kan godt se hvad du mener med chancen om at blive angrebet :/ men hvis du joiner skype skriv lige en pm. besked så jeg kan tilføje dig på skype og få din ind i sammentalen Smile burde jeg kunne! og joiner forummet og gt så kan du ansøge main alliancen Smile

så vil jeg gerne tage skylden for hvad de andre syntes da det er lidt forvirrende med wing'en pt.

link GT

http://wk.maboni-hosting.dk/index.php
forummet ja den kender du
pm. ja fin min på rank omkring 20 Smile

//red man
Tilbage til toppen Go down
https://vikingselite.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning   Ansøgning Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ansøgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Vikings Elite :: Ansøgninger og forspørgelser-
Gå til: